Reclamații și returnarea produselor

Nu au îndeplinit bunurile pe care le-ați comandat, așteptările dvs.? Nu contează!

Puteți să returnați mărfurile în termen de 14 zile de la primirea acestora, fără a da vreun motiv.

În cazul unei rambursări de produse, vă vom trimite banii în termen de 14 zile la contul bancar. Este de ajuns să completați un formular de returnare și de schimb, care se află în e-mailul de confirmare sau în condiții de afaceri. Vă rugăm să ambalați mărfurile și să le trimiteți prin poștă împreună cu formularul completat la unul dintre punctele de colectare. Dacă ne trimiteți  în termen de 14 zile, produsul returnat uzat, deteriorat sau în alt fel deteriorat sau complet nefuncțional, avem dreptul să vă solicităm să suportați costul repunerii produsului în starea sa inițială, care va fi facturat la rândul lui, și vi se va solicita plata.

O să  avem nevoie de la d-voastră:

  1. Produsele  nefolosite și nedeteriorate
  2. Copia de pe factură/dovezii de plată
  3. Completat forlularul de retragere din contractul de cumpărare
  4. Numărul de cont bancar în foma de  IBAN, pe care vă trimitem banii în cazul cererii de returnare. Sau informația cu ce doriți să schimbați marfa.
  5. Dacă ne trimiteți un pachet prin poștă, trimiteți-l la:

MUTTON s.r.o
Kpt. Nálepku 12
03101 Liptovský Mikuláš

Contactul telefonic pentru curier  folosiți: 0918417487

Important: Produsele trimiteți în forma de colet cu asigurare. Coletul trimis cu plata la livrare/ramburs la curier, nu se va prelua. Va fi întors înapoi către d-voatră.

Reclamație

Garanția produselor este pe timp de 24 de luni din momentul cumpărării. Reclamația este necesar să o aplicați imediat fără amânări, ceea ce înseamnă îmediat după ce apar deteriorări, sau defect de producție. Informații mai detailate veți găsi în condițiile noastre comerciale.

Produsele reclamate curățiți, ca să corespundă cu noemele genereale a igienei ( să fie curate, uscate și fără miros). Pregătiți-vă acesoriile  lor. Dovada de cumpărare, eventual garanția.

Reclamația d-voastră o vom prelua prin:

Personal la adresă:
MUTTON s.r.o., Kpt. Nálepku 12, 03101 Liptovský Mikuláš la reclamare  aduceți marfa, dovada de cumpărare, eventual garanția, dacă a fost înclusă la produs.  

​Prin poștă:
la adresă: MUTTON s.r.o., Kpt. Nálepku 12, 03101 Liptovský Mikuláš împreună cu originalul sau  copia  a dovezii despre cumpărare (factura) cu formularul de reclamație  completat și tipărit, unde veți descrie problemele sau defectele produsului.